1393-09-28 15:57
3085
1
7415
آغاز شمارش معکوس پاییز هزاررنگ؛

چشم اندازهای زیبای پاییزی در شفیع آباد رامیان

طبیعت هزار رنگ پاییز در روستای شفیع آباد شهرستان رامیان تابلوهای زیبایی از نقاشی خالق که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند را به تصویر کشیده است.

 به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، شمارش معکوس روزهای پایانی پاییز برگ ریزان آغاز شده است . فرصت را غنیمت شمرده و شما مخاطب گرامی را به سفری کوتاه و مجازی به دل طبیعت هزار رنگ پاییز در روستای شفیع آباد شهرستان رامیان می بریم.

شفیع آباد از روستاهای بخش فندرسک و از توابع شهرستان رامیان است که  در حاشیه جنوبی و کیلومتر ۵۵جاده گرگان وگنبد قرار دارد.

عکس : مححمود علیمردانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اسماعیلی-خان بیین

ببخشید گلستان ما چرا شما همش دوست دارین بین این دو منطقه دعوا درست کنین؟شفیع آباد رامیان یا فندرسک؟ فرق خیلی زیاده.اگه منظور شما روستای شفیع آباد از توابع شهرستان رامیان باشه درسته اما این روستا در منطقه فندرسک قرار داره و کل استان و حتی کشور اون رو به اسم شفیع آباد فندرسک میشناسن. این نوع برخورد های زشت از سوی گلستان ما و وب سایت افراطی گل رامیان بسیار زشت و ناپسند است و بشدت از سوی مردم منطقه فندرسک محکوم میشه.امیدوارم این پیام را منتشر کنید.-----------------------------گلستان ما :با سلام و تشکر از مخاطب گرامی اسماعیلیاز جنابعالی که با فضای رسانه ای آشنا هستید جای تعجب است که هنوز در عالم برخی امورات بی فایده برای مردم و ... سرگرم هستید .باید به فرق رسانه های بین المللی ، ملی ، استانی ، شهرستانی ، شهری توجه داشت .وقتی بناست خبری از یک استان در رسانه های بین المللی زده شود می گویند ایران .وقتی بناست خبری از یک شهرستان در یک رسانه ملی زده شود می گویند فلان استان .وقتی بناست خبری از یک شهر در یک رسانه استانی زده شود می گویند فلان شهرستان .جنابعالی و همه مردم عزیز شهر خانه ببین و منطقه فندرسک چه خوشایند تان باشد و چه نباشد در تابعیت شهرستان رامیان قرار دارید و ذیل عنوان ان معرفی می شوید .انشالله هر وقت شهرستان شدید اخبار بنام خود شما زده خواهد شد .هیچ قصد و غرض و مرضی نیست ، امیدوارم پیام را نیک دریافت نموده باشید .با تشکر فراوان .موفق باشید

0
0
پاسخ
1393-09-29 08:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.